EPROFESSIONAL X GOOGLE DIGITAL EXECUTIVE SUMMIT
ENGLISH VERSION BELOW
Zwei hochkarätige Google-Evangelisten werden live aus dem Silicon Valley topaktuelle Insights und Best Practices in dieser exklusiven Runde teilen und für Ihre individuelle Fragen zur Verfügung stehen.
>> Sie sind noch kein Partner von EPROFESSIONAL? Dann lesen Sie weiter unten, wie Sie sich auf die Teilnahme am Event bewerben können. <<
Die Themen und Sprecher
Tag 1 | Dienstag, 1. September 2020 - 17:00-18:30 Uhr MEZ
Thema | The future of data starts now: measure and integrate data in times of privacy and machine learning | 201: Best-in-Class Measurement Strategies, Data Integration, Privacy (ITP, GDPR and CCPA), Machine Learning & Prediction
Sprecher | Neil Hoyne, Google’s Chief Measurement Evangelist
Für seine Forschungen im Feld der Kundenanalyse ist Neil Hoyne weltweit angesehen. Mit seiner Arbeit in internationalen Rollen als Dozent und Keynote Speaker, Inhaber von dutzenden Patenten und der Einberufung als Senior Fellow an der Wharton School der Universität von Pennsylvania, ist Neil weit anerkannt. Als Google Chief Measurement Evangelist hinterfragt er die Grenzen traditioneller Messungen immer weiter, stößt Strategien in den Bereichen der Marketing Attribution, Customer Lifetime Value, dynamische Preisgestaltung und Content Personalisierung voran, die zu neuen Produktinnovationen und über 2 Mrd. US-Dollar im Umsatzwachstum beigetragen haben. Neil hat einen Bachelor in Management Science der Purdue University und einen MBA der UCLA Anderson School of Management.
Tag 2 | Mittwoch, 2. September 2020 - 17:00-18:30 Uhr MEZ
Thema | Reach new heights! Activate your own creative and performance data and bring online video to the next level | Custom workshop of existing creative and performance data to enhance for online video objectives
Sprecherin | Cecelia Wogan-Silva, Google's Chief Video Advertising Evangelist
Cecelia ist Google Chief Video Advertising Evangelist. Bis vor kurzem war sie Global Director der Creative Agency Partnerships für Google, dem Team, aus dem Unskippable Labs entstand. Cecelia gründete bei Google vor ein paar Jahren ein kleines Team für Kreativität und hat seitdem kreative Effektivität und Erprobung dieser als einen großen Innovationsmotor für Erfolg von Google Advertisers identifiziert. Sie ist die Co-Autorin von Agile Creativity und entwirft Hands-on-Workshops, die die Silicon Valley Innovationskultur in die Madison Avenue bringen. Sie hat dabei geholfen, globale Partnerschaften unter den weltweit größten Marken aufzubauen und Agenturen dazu gebracht, topaktuelle Videoarbeiten voran zu treiben. Sie teilt das, was die Magie Googles ausmacht, sodass Werbetreibende effektiv ihren eigenen magischen Weg einschlagen können.
Cecelias Arbeit hat sich dahin entwickelt, Social Impact Strategien für die heutigen engagierten Konsumenten und Marken zu umfassen. Sie ist eine leidenschaftliche politische Aktivistin für Menschenrechte und die Förderung von Mädchen. Sie half dabei “Made with Code” zu gründen und stand bereits unzähligen Non-Profits und Schulen zum Thema MINT und Diversität beratend zur Seite. Gerade erst erhielt sie den Leadership Award der United Nations Stiftung für ihre Arbeit in der Hilfe, nachhaltige Entwicklungsziele zu erreichen. Sie war bereits Google Diversitäts-Champion, Vorsitzende bei Women@SFO und Gründungsmitglied von OWN IT an der UC Berkeley.
Durch das Event wird Melanie Pieper, EPROFESSIONAL CTO, als Moderatorin führen. Beide Sessions werden in englischer Sprache stattfinden.
Die Teilnahmebedingungen
Es muss ein NDA mit Google vorliegen. Sollte dieser nicht vorliegen, kontaktieren Sie uns bitte: Jetzt kontaktieren
Die Teilnahmebewerbung
Sie möchten auch an dem Event teilnehmen, aber sind bisher noch kein Partner von EPROFESSIONAL? Dann bewerben Sie sich um die Teilnahme an dem Event bei uns. Schicken Sie uns dazu bitte per E-Mail folgende Informationen:
- Vorname, Nachname
- Unternehmen
- Position
- Alternativ: Link zu Ihrem Xing-/LinkedIn-Profil
Wir haben ein begrenztes Ticketkontingent für externe Teilnehmer reserviert und benachrichtigen Sie zeitnah.
Haben Sie Fragen? Dann wenden Sie sich gern an Mariola Brand und Charlotte Frisch: Jetzt kontaktieren
Wir freuen uns auf zwei spannende Themenabende mit Ihnen und den Google-Speakern!
ENGLISH VERSION
EPROFESSIONAL x Google Digital Executive Summit
On September 1st and 2nd 2020, EPROFESSIONAL and Google will hold the 1st Digital Executive Summit. All clients, partners as well as friends of EPROFESSIONAL are welcome to join the exclusive event.
Two top-level Google Evangelists from Silicon Valley will share cutting-edge insights and best practices within the exclusive group of attendees and be available for your individual questions as well.
>> You are not a partner of EPROFESSIONAL yet? In that case, please scroll down this page and learn how to apply for this event. <<
The Topics and Speakers
DAY 1 | Tuesday, September 1st 2020 - 5:00 - 6:30 pm CET
Topic | The future of data starts now: measure and integrate data in times of privacy and machine learning | 201: Best-in-Class Measurement Strategies, Data Integration, Privacy (ITP, GDPR and CCPA), Machine Learning & Prediction
Speaker | Neil Hoyne, Google’s Chief Measurement Evangelist
Acclaimed globally for his explorations in the field of customer analytics, Neil’s work is seen in his international roles as lecturer and keynote speaker, inventor of dozens of patents and appointment as a Senior Fellow at the Wharton School of the University of Pennsylvania. Yet, it’s as Google’s Chief Measurement Evangelist that he’s challenged the limits of traditional measurement even further; pioneering strategies into marketing attribution, customer lifetime value, dynamic pricing and content personalization that have contributed to countless new product innovations and over $2B in revenue growth. Neil holds a Bachelor's degree in Management Science from Purdue University and an MBA from UCLA's Anderson School of Management.
DAY 2 | Wednesday, September 2nd 2020 - 5:00 - 6:30 pm CET
Topic | Reach new heights! Activate your own creative and performance data and bring online video to the next level | Custom workshop of existing creative and performance data to enhance for online video objectives
Speaker | Cecelia Wogan-Silva, Google's Chief Video Advertising Evangelist
Cecelia is Google's Chief Video Advertising Evangelist. She was most recently the Global Director of Creative Agency Partnerships for Google, the team from which Unskippable Labs was born. She launched a small team dedicated to Creative a few years ago at Google and since then Creative Effectiveness and experimentation has become a major driver of success for Google advertisers. She co-authored Agile Creativity and designed the hands-on workshops, bringing Silicon Valley innovation culture to Madison Avenue. She has helped build global partnerships among the world’s largest brands and agencies to drive cutting-edge video work. She shares the magic of what Google makes, so that advertisers can effectively make magic of their own.
Cecelia’s work has evolved to encompass social impact strategies for today’s woke consumer & brands. She is an avid political activist for human rights and girls empowerment, helped launch “Made with Code” and has consulted with numerous non-profits and school districts on diversifying stem education. She most recently received a United Nations Foundation Leadership Award for her work in advancing the story of Sustainable Development Goals. She has served as a Google diversity champion, chairperson for Women@SFO, and as a founding board member of UC Berkeley’s OWN IT.
The event is hosted by Melanie Pieper, EPROFESSIONAL CTO. Both events will be presented in English.
The following Eligibility Requirements apply
An existing NDA with Google must be present. If you do not hold an NDA currently, please contact us here: Contact Us
Registration
You would like to attend the event, but are not yet a partner of EPROFESSIONAL? In that case you are welcome to apply for a ticket. Please send us an e-mail with the following information:
- Last name, first name
- Company name
- Position
- Alternative: Link to your Xing-/LinkedIn profile
Send Application via E-Mail now
The number of tickets for external attendees is limited. If selected, you will be noticed in a timely manner.
Do you have any questions? Please feel free to contact Mariola Brand and Charlotte Frisch: marketingeprofessional.de
We are looking forward to welcome you to two insightful evenings with the Google speakers!